Kategorie

Nové produkty

Naše recenze z nákupního portálu

Avatar Jiří Š.
13.02.2023
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Dobrá komunikace
Avatar Jan M.
30.01.2023
4.504.504.504.504.50
Celkový názor:
Osobní komunikace !
Avatar JAROSLAV B.
10.06.2022
5.005.005.005.005.00
Výhody:
KVALITA A OSOBNÍ PŘÍSTUP,PROFESIONALITA-DOPORUČUJI
Slabiny:
DELŠÍ DODACÍ LHŮTA,MALINKO VYŠŠÍ CENA,ALE KDO CHCE KVALITU MUSÍ V DNEŠNÍ VELMI ZVLÁŠTNÍ DOBĚ MÍT POCHOPENÍ..
Avatar Miroslav V.
04.08.2020
4.504.504.504.504.50
Výhody:
rychlost dodání zboží
Celkový názor:
celkem dobré,klika nemá protikus,musel jsem použít kliku od dveří. Pasuje to,tak je to dobré.

Naše recenze z nákupního portálu

Ověřený nákup kratochvil.stanislav
16.12.2020
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Spolehlivost
Slabiny:
Nic
Ověřený nákup Tomas Opatrny 72
14.12.2020
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rychlost...
Slabiny:
Malinko cena...
Ověřený nákup Petr Poledna
08.12.2020
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Vše proběhlo bez problémů. Spokojenost
Ověřený nákup vladimir.ulma
21.10.2020
5.005.005.005.005.00
Výhody:
okamžitá reakce eshopu na objednávku a bleskové dodání
Ověřený nákup jenda.1978
30.07.2020
5.005.005.005.005.00

Volbu přepravy nebo montáže zvolíte až při potvrzení objednávky v našem eshopu.

Montáž hardtopů a dalších našich produktů provádíme v místě naší provozovny v Rokytnici nad Rokytnou.

Přepravní služby

pro přepravu našeho sortimentu využíváme přepravní společnost TopTrans, která doručuje naše zásílky na dobírku v rámci ČR a SR.

Zásilky v rámci EU zasíláme přepravní společností DHL. Přepravné se Vám vypočte dle Vaší objednávky v nákupním košíku.

V případě, že Vám přepravce  doručí poškozené zboží -

V každém případě je nutné  při přebírání zboží od přepravce  zásilku zkontrolovat a v případě poškození obalu spolu s dopravcem zboží rozbalit. Jestliže zjistíte poškození zboží, je třeba sepsat spolu s  dopravcem (řidičem) zápis o poškození. Pouze tak bude možné uplatnit reklamaci (poškození při přepravě). Rovněž pokud Vám budeme zasílat okna a přepravce Vám jej doveze robité je nutné provést záznam o poškození do přepravního listu. Bez tohoto záznamu nebude možné uplatnit reklamci přepravy.  Naše zásilky jsou všechny pojištěné, ale pojišťovna proplácí náhradu škody pouze v případě nahlašení poškození při převzetí zásilky. Proto Vás žádáme o okamžitou kontrolu zboží při převzetí. Následné hlašení  poškozeného zboží při přepravě bez záznamu na přepravním listu řidiče nebude uznáno.